Zwroty i reklamacje
1. Konsumentom przysługuje prawo odstąpienia od umowy zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.
2. Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową, dołączając opis problemu i dokumentację fotograficzną.
3. W przypadku klientów będących przedsiębiorcami, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego.
4. Odpowiedzialność finansowa Sprzedawcy z tytułu nienależytego wykonania umowy ograniczona jest do wartości zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści, szkody pośrednie lub następcze.
5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadkach wymagających specjalistycznej ekspertyzy termin może zostać wydłużony, o czym Klient zostanie poinformowany.
6. Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni